השיטה שלי להורדת שירים מהאינטרנט


לא דימיינתי כמה קל להקליט שירים מהאינטרנט, ואני לא מתכוון לשיתוף הקבצים ברשת דבר שאינו חוקי (ואני לא ממליץ עליו).
ישנם מאות אתרים שמציעים שירים ואלבומים להורדה בתשלום אך מאפשרים לשמוע את השירים באיכות מצויינת בחינם, ויש בנוסף אתרים שמאפשרים לשמוע שירים חינם תוך צפייה בפרסומות
כל מה שצריך זה:
א. להתקין פלאג-אין שמאפשר גישה לאלפי ערוצי מוסיקה מהעולם 
TV Plugin
  • ב.תוכנה חינמית קטנה שנקראת Audacity
  • התוכנה היא חלק מפרוייקט קוד פתוח וככזו ניתנת חינם.
    מה שנשאר זה להנות מהאזנה לשירים חינם וברגע שרוצים לוחצים על כפתור ההקלטה ב Audacity
    ולבסוף לשמור את הקובץ המוקלט בפורמט MP3
    הורדת מוסיקה חינם

    לפני הלחיצה על כפתור ההקלטה יש להשתיק את המיקרופון או לנתקו, ולבחור בתוכנה (מסומן בתמונה) את האפשרות Wave Out Mix

    Audacity

    19 תגובות:

    Anonymous Anonymous כתב...

    אחלה דבר...תודה

    12:38 PM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    אז בכל האתרים הללו הכנסת גם את מספר כרטיס האשראי שלך?

    9:26 AM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    איך האיכות של זה?

    1:53 PM  
    Blogger combinator כתב...

    חלק מהאתרים אכן דורשים רישום מקדים עם כרטיס אשראי, אין חשש שהכרטיס יחוייב כל עוד אתה מבטל את החברות לפני סוף התקופה החינמית.

    1:57 PM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    יש דרך הרבה יותר פשוטה מזה..
    פנדורה מאחסנת את כל השירים ששמעת בסיפרייה הזמנית של המחשב שלך.
    כל מה שצריך לעשות זה להוסיף לקובץ סיומת אמ פי 3 (סליחה שאני לא יכול לכתוב באנגלית כי זה יהרוס את המבנה) וזהו.. יש לך קובץ מוזיקה.
    אם אתה רוצה גם טאגים ושמות אז תשתמש בתוכנה הפתוחה
    Music Brainz

    תהנו.
    דוד.

    1:28 PM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    דוד, איפה הקבצים נשמרים?

    11:48 PM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    בשביל לגשת לספרייה תלכו ל:
    Start -> Run->
    ותכתבו
    %temp%
    זה כבר יביא אתכם למקום הנכון..
    אם יש לכם המון זבל שם אז קודם תנקו את הכל ואחר כך תפעילו את פנדורה ותראו איזה קבצים חדשים התווספו.
    יש להם סתם שם אבל אם תשנו את הסיומת של הקובץ תגלו שזה בעצם השיר ששמעתם..

    תהנו.
    דוד.

    1:47 PM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    start->run-> %temp$

    8:30 AM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    תודה דוד, אתה יודע אם שאר האתרים שמוזכרים כאן, music now והשאר.
    האם הם גם שומרים את המוסיקה בספריית הטמפ?

    12:58 AM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    לא עד כמה שידוע לי..
    אבל הכל אפשרי.

    והספריה הנכונה היא הראשונה ולא השניה.
    ז"א
    %temp%

    5:58 AM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    יש דרך להקליט בסטריאו?

    2:26 PM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    התוכנה לא עובדת לי !
    היא לא מקליטה כלום !
    גם אין לי את האפשרות
    wave out mix
    אלא רק :
    aux
    stereo mix
    mono mix
    קו טלפון
    מיקרופון
    קו נכנס
    נגן התקליטורים
    ושמע טיונר טלוויזיה...
    אף אחד מהם לא עובד !!
    התוכנה פעם עבדה לי, אבל פירמטתי את המחשב ועכשיו היא כבר לא עובדת.. מה לעשות??

    7:35 AM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    יש לי שאלה:
    איך אני מקליט?..

    8:52 AM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    דוד יא דוד
    למה לא עובד?
    שיניתי השם של הקובץ
    וכלום לא מנגן....

    12:04 AM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    לאחר שהקלטתי את השיר. אינני מצליח לשמור אותו בפורמט אמ פי 3 אלא רק בפורמט הנתון של התוכנה. כיצד אפשר לתקן זאת?
    ניסיתי לשמור בפורמט הנתון ואז לשנות את הסיומת אך המדיה פלייר לא ניגן לי את השיר
    אשמח לעזרה
    תודה רבה

    12:34 AM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    איך אני יכול להאזין למוסיקה מאתרים שמאפשרים להשמיע רק לגולשים מארה"ב

    7:52 PM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    קודם כל תודה!!! התוכנה ממש אחלה ועוזרת!!!
    יש לי שאלה: אם יש שיר שאני מקליט אבל לא רוצה לשמור בסוף ההקלטה אז אני נתקל בבעיה: התוכנה עושה כאילו לא מחקתי את השיר וזה עדיין תופס לי מקום בהרד דיסק וחבל לי על המקום בהרד דיסק [לדוגמא הוא כותב אחרי שיצאתי מההקלטה (ולא שמרתי!!) שיש לי רק 208 שעות ו30 דקות להקליט, כשלפני שהקלטתי את השיר האחרון היה לי 208 שעות ו33 דקות]

    קיצר השאלה היא איפה זה נשמר ואיך אני מוחק את זה???
    תודה!!! (אם זה בטמפ אז באיזה תיקייה .. כי אני לא מוצא)

    9:13 AM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    אתה יכול לשמוע שירים שרק מי שגר באמריקה יכול לשמוע ע"י דבר שנקרא 'פרוקסי \proxy'

    2:20 PM  
    Anonymous Anonymous כתב...

    פירמתי את המחשב ועכשיו זה לא נותן לי להקליט מהמחשב זה נותן רק מיקרופון!!! מה לעשות?? זה דחוף!!! לפני שפירמתו לי את המחשב התוכנה עבדרה!!! עזרה דחוף!!!

    6:39 AM  

    Post a Comment

    << Home